wtorek, 28 stycznia 2014

Sesja ciążowa - czy dla każdego?

Oczywiście, że TAK, ale zacznę od tego, że nie każda kobieta w ciąży czuje się dobrze. Nie każda też wygląda dobrze. Każdy z nas wie, że ciało się wtedy zmienia i jest to jak najbardziej naturalne. Gdyby się nie zmieniało znaczyłoby to, że z dzieckiem jest coś nie tak. Więc przyszła mama musi zaakceptować fakt, że jest to naturalne. Ja jako fotograf i jako kobieta rozumiem to w 100% i nie trzeba się krępować, wstydzić czy obawiać jakiejkolwiek oceny z mojej strony.

Świat został tak stworzony, że nie zawsze mamy to, co byśmy chciały. Jednej kobiecie w ciąży przybywa kilogramów tylko w obrębie brzucha a inna tyje "cała" i niestety nic na to nie poradzimy, ale czy to oznacza, że jedna jest gorsza od drugiej? NIE! I każda zasługuje na to, by mieć piękne zdjęcia w ciąży. Jednakże to, jakie zdjęcia zrobi Ci fotograf zależy od jego podejścia i umiejętności. Podjęłam ten temat bo wiem, że wiele kobiet ma obawy przed sesją. A zdjęcia mogą być naprawdę różne. Mogą być ubrane, wystylizowane, nagie. Mogą być samego brzuszka, zrobione z góry, mogą być w sepii bądź czarno-białe. Dzisiejsza "fotografia" potrafi być taka, jaka chcemy by była. Coś można wyretuszować (np. rozstępy), coś odrobinkę zmniejszyć. Zdjęcia nie są po to, by nas straszyły, ale by dawały pamiątkę i cieszyły oko.
Mam nadzieję drogie Panie, że rozwiałam Wasze obawy i zapraszam na sesje zdjęciowe.

Czasem termin trzeba zarezerwować troszkę szybciej, by później nie było niemiłych niespodzianek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz